Najnovšie články z kategórie Horsky Bike

Svetový pohár v Leogangu – keď to konečne cinkne

Ďalšie kolo prinieslo premiéru zaujímavého konceptu značky Scott, ďalšie trápenie Nina Schurtera, veľké návraty, napínavé súboje a radosť u našich západných susedov.
Video: Výber stopy na traile - škola jazdy

Základom pre rýchlu a bezpečnú jazdu je práve výber vhodnej stopy. Niekoľko tipov ako ju zvoliť, nájdete vo videu.
Aké je to vstávať o štvrtej ráno kvôli výjazdu?

Skoré ranné jazdy... pre niekoho niečo nepredstaviteľné, pre iného samozrejmosť. Asi pred rokom by som sa radil do tej prvej kategórie, aktuálna situácia je však úplne opačná.
Unboxing: Marin Bobcat Trail 4 – trailové rysy

Móda pevných rámov s geometriou vhodnou na trailové jazdenie pokračuje. Super je, že existujú aj dostupné varianty so zaujímavou cenou.
Test: Detský bicykel Academy Grade 3 – čistá radosť z jazdy

Možnosť otestovať detský 16" bicykel Academy Grade 3 od nemeckého výrobcu patriaceho pod S´COOL koncern prišla v správnom čase.
Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro séria - príďte si zajazdiť

Sezóna sa nám pomaly ale isto rozbieha a to znamená aj prvé tohtoročné preteky. Medzi ne patrí aj prvýkrát nami podporovaná MTBIKER Hornonitrianska Enduro séria.
Mullet bicykle – ani ryba, ani rak

Diskusia o horských bicykloch sa často zvrtne na debatu o veľkosti kolies. Aby to bolo ešte pestrejšie, našiel sa "dobrák", ktorý tieto veľkosti začal kombinovať a vymyslel tak bicykle s prívlastkom mullet.
Unboxing: Rock Machine Thunder 24 VB - menej je niekedy viac

Aj bike pre juniora má svoje špecifiká, nie je to len o správnej veľkosti, mix komponentov ovplyvní budúce zážitky mladého bikera.
Tip na výlet: Spod Ľubovnianskeho hradu do Prešova cez dominantu Čergova - Minčol

Pohorie Čergov patrí skôr k tým menej navštevovaným lokalitám, na pešo tam chodí menej ľudí, nieto ešte na biku.
Test: Marin San Quentin 1 – hravý hardtail do 900 €

Pri možnosti testovať bicykel San Quentin od značky Marin som ani chvíľu neváhal, nakoľko je to hravý bicykel s 27.5 kolesami určený (nielen) na trailové jazdenie.
Marin 2021 – osvedčená horská klasika PR článok

Marin 2021 – osvedčená horská klasika

Len máloktorý výrobca sa môže popýšiť históriou výroby bicyklov v rovnakej miere, ako je tomu pri Marin. Kalifornská značka vo svojej ponuke prináša horské modely na každú príležitosť.
Svetový pohár Nové Město na Moravě – to sa opäť diali veci

Súboj mimozemšťanov, nové hviezdy, technické zaujímavosti a rovnako aj dojmy našich z náročného podniku.