www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Martin Velits' (13 - 24 z 92 článkov)

Martin Velits predĺžil o dva roky zmluvu s tímom Omega Pharma-Quick Step

18.09.2014 2 090 1 3

Dvadsaťdeväťročný Púchovčan je v tíme Omega Pharma-Quick Step od roku 2012. "Teším sa na svoju budúcnosť s tímom, v ktorom som už dlhšie obdobie. Prijal som úlohu pracovať pre svojich tímových kolegov. Jazdil som už za niekoľko silných tímov a som presvedčený, že sa v budúcnosti ešte zlepšíme. Chcem ďalej rozvíjať svoje cyklistické umenie pod záštitou OPQS a s veľkou podporou realizačného tímu a jazdcov, ktorí sú viac moji priatelia ako kolegovia," uviedol v tlačovej správe Martin Velits, ktorému koncom roka vyprší súčasná zmluva.
Peter Velits skončil celkovo 25. na Okolo Poľska

09.08.2014 2 330 1

Poliak Rafal Majka sa stal celkovým víťazom pretekov WorldTour Okolo Poľska, ktoré zavítali vo štvrtok aj na Slovensko. Jazdec tímu Tinkoff-Saxo je prvým Poliakom, ktorému sa podarilo domáce podujatie vyhrať po zaradení do seriálu WorldTour. Žltý dres si udržal najlepší vrchár Tour de France 2014 aj v záverečnej sobotňajšej časovke na 25 km v Krakove, v ktorej obsadil 13. priečku.
Peter a Martin Velitsovci sa predstavili na historicky prvej etape pretekov najvyššej kategórie cyklistickej World Tour na Slovensku

07.08.2014 2 676 2 5

5. etapu Okolo Poľska so štartom v Zakopanom a cieľom v Štrbskom Plese vyhral Poliak Rafal Majka. Slovák Peter Velits (BMC Racing) bol v hre o víťazstvo až takmer do samého záveru a napokon obsadil 17. miesto. V celkovej klasifikácii sa Peter Velits posunul už na 8. miesto s odstupom 11 sekúnd za Čechom Petrom Vakočom. Na druhú priečku postúpil štvrtkový víťaz Majka s minimálnym mankom jednej sekundy za Vakočom. Peter Velits má po štvrtku reálnu šancu zaútočiť aj na konečné stupne víťazov, keďže preteky Okolo Poľska vyvrcholia v sobotu časovkou jednotlivcov v Krakove.
V 2. etape Okolo Poľska skončil Peter Velits 28. a Martin Velits na 36. mieste

04.08.2014 2 450 3

Víťazom 2. etapy cyklistických pretekov Okolo Poľska sa v pondelok stal Čech Petr Vakoč. Iba 22-ročný pretekár tímu Omega Pharma - Quick-Step triumfoval po 226 km a sólojazde v závere v uliciach Varšavy s náskokom 21 sekúnd pred Austrálčanom Michaelom Matthewsom z tímu Orica GreenEdge. Tretí finišoval Belgičan Boris Vallee (Lotto Belisol).
Sagan vyhral šprint pelotónu v 2. etape a je na čele bodovacej súťaže

15.06.2014 1 946 4

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil 4. miesto v 2. etape pretekov Okolo Švajčiarska, ktorá mala horský profil, štartovala v Bellinzone a po 182 km vrcholila v Sarnene. Šprintérsky líder tímu Cannondale Sagan vyhral v nedeľu špurt hlavného poľa, ktoré prišlo do cieľa v Sarnene 14 sekúnd za víťazným Austrálčanom Cameronom Meyerom z tímu Orica GreenEdge.
Peter Sagan druhý v Santa Barbare, vyhral špurt pelotónu

16.05.2014 1 917 1

Víťazom 5. etapy cyklistických pretekov Okolo Kalifornie sa stal po sólojazde v závere Američan Taylor Phinney z tímu BMC Racing. Slovák Peter Sagan zo zoskupenia Cannondale vyhral špurt pelotónu a v etape obsadil s odstupom 12 sekúnd 2. miesto. Vďaka tomu sa posunul na čelo bodovacej súťaže a do piatkovej 6. etapy si oblečenie zelené tričko.
Sagan šetril sily v 3. etape Okolo Kalifornie

14.05.2014 2 142 0

Austrálčan Rohan Dennis z tímu Garmin-Sharp sa stal víťazom 3. etapy cyklistických pretekov Okolo Kalifornie, ktorá merala 177 km a vrcholila v stúpaní na Mount Diablo. Slovenský reprezentant Peter Sagan (Cannondale) v náročnej kopcovitej etape s prívlastkom kráľovská vo veľkom teple šetril sily a s odstupom takmer 20 minút za víťazom skončil na 78. mieste.
Peter Sagan finišoval na úvod v Kalifornii na 4. mieste

12.05.2014 3 056 2 0

Slovenský cyklista Peter Sagan začal preteky Okolo Kalifornie štvrtým miestom v hromadnom šprinte v Sacramente. Z triumfu v prvej etape v okolí Sacramenta, ktorá merala takmer 200 km, sa tešil Brit Mark Cavendish z tímu Omega Pharma-Quick Step. Druhý slovenský zástupca na podujatí Martin Velits prišiel v nedeľu do cieľa na 102. pozícii.
V profesionálnom pelotóne aj tri slovenské tímy

29.01.2014 2 602 2 1

Slovensko bude mať v sezóne 2014 tri kontinentálne cyklistické tímy. Po Dukle Trenčín Trek, ktorá už s licenciou Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) jazdí niekoľko rokov, získali štatút kontinentálneho družstva aj CK Banská Bystrica a Epic Janom Greenway so sídlom v Dohňanoch.
Martin Velits ostáva v tíme OPQS

15.08.2013 1 250 0

Slovenský cyklista Martin Velits ostáva naďalej v tíme Omega Pharma-Quick Step. S doterajším zamestnávateľom predĺžil o jeden rok zmluvu. Martin Velits bude na rozdiel od posledných rokov v tíme sám, jeho dvojča Peter odchádza do družstva BMC.
Istotu MS majú Saganovci a Velitsovci, ostávajú 2 miesta

13.08.2013 1 918 1 1

Slovenskí cyklisti pôsobiaci v tímoch WorldTour Peter a Juraj Saganovci a Peter a Martin Velitsovci majú istotu pre preteky s hromadným štartom na majstrovstvách sveta v talianskej Florencii (22. - 29. septembra).

Časovka na Tirreno-Adriatico pre Quick Step s M. Velitsom

06.03.2013 1 181 1 0

Úvodnú etapu cyklistických pretekov Tirreno - Adriatico, ktorou bola v stredu 16,9 km dlhá tímová časovka zo San Vincenza do Donoratica, najrýchlejšie zvládli jazdci zoskupenia Omega Pharma-Quick Step aj so Slovákom Martinom Velitsom. Cannondale Pro Cycling s Petrom Saganom obsadil 4. miesto s odstupom 19 sekúnd. V klasifikácii jednotlivcov je na čele Brit Mark Cavendish, Sagan na 22. priečke zaostáva o 19 s, M. Velits figurujúci na 146. pozícii má manko 2:05 min.

2. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 741)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 651)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 521)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 180)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 127)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 328)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 061)