Najnovšie články z kategórie Mtbiker.sk

Pozvánka: Kolaudácia MTBIKER centra - nová predajňa a bike centrum na Považí

Myšlienkou na vybudovanie základne pre eshop a zamestnancov s možnosťou poskytnutia ďalších zaujímavých aktivít pre cyklistov, sme sa začali intenzívnejšie zaoberať približne pred rokom. Ako čas plynul, jednotlivé veci začali naberať reálnejšiu podobu a posledné týždne už ani nevieme, kde nám hlava stojí. Budovu a interiér predajne sme stihli dotiahnuť, a tak vás môžeme s radosťou pozvať na kolaudáciu už túto sobotu 2.4.2016.
MTBIKER centrum - nová predajňa a bike centrum na Považí

Verili by ste, že MTBIKER existuje už takmer 18 rokov? Kedže už bude čoskoro oficiálne dospelý, je čas ho priniesť z online sveta aj do sveta fyzického. Preto 2.4.2016 otvárame MTBIKER centrum - cyklistickú predajňu s testovacími dráhami, servisom a napojením na cyklistické trasy v Považskom Inovci. Prečítajte si viac o tom, čo u nás nájdete.
Test: Batoh Evoc Freeride Trail Team 20 - jednoducho skvelý batoh na celodenné výjazdy

Evoc je možno značka, o ktorej ste doteraz nepočuli. Táto firma však posúva hranice toho, čo batoh, špeciálne vyrobený pre celodenný trip na biku, vie dokázať.
Prvýkrát, keď som ho uvidel, ostal som ohromený z toho, aký je obrovský. Avšak, keď som ho skúsil, už sa nezdal taký mohutný, pretože perfektne sedí na chrbte a sám o sebe nie je ťažký. Na prvý pohľad je jasné, že ide o batoh na celodenné výjazdy na biku, ktoré sú vhodné hlavne pre enduro, alebo multi-dňový výlet.
Poštovné zdarma a Vianočné tipy v MTBIKER shope

Aj keď sa vonku dá jazdiť ešte v krátkych nohaviciach, Vianoce sa nám blížia a viacerí už začínate myslieť na darčeky - či už pre blízkych, pre seba alebo pre svoj bicykel (však aj to je člen rodiny). Najbližší mesiac bude nákup v našom shope super výhodný - neplatíte poštovné a tovar môžete vrátiť až po Vianociach. A môžeme poradiť s výberom - viac v článku.
MTBIKER Shop - prvých 5 mesiacov za nami

Ako ste si iste všimli, MTBIKER pred Vianocami spustil svoj vlastný e-shop. Od Vianoc ubehlo 5 mesiacov a my sa blížime k 1 500 vybaveným objednávkam a 3 000 zodpovedaným otázkam v zákazníckej podpore. Vaše objednávky nosíme aj na maratóny a môžete si u nás objednať nové modely GT a Cannondale bicyklov. Ale tu rozhodne nekončíme - prečítajte si čo chystáme a pomôžte nám vyladiť pre vás najlepší bike e-shop na Slovensku.
Rok v MTBIKER Výjazdoch: Prešli sme 845 156 kilometrov

Uplynul presne rok odkedy sme spustili Výjazdy umožňujúce viesť si detailné záznamy o vlastnom jazdení, inšpirovať sa výjazdami ostatných, porovnávať sa v rebríčkoch, či napr. evidovať servisný stav svojich bicyklov. Prečítajte si aké zaujímavé dáta sa vo Výjazdoch počas roka nazbierali, ako sa menil samotný systém a aké novinky chystáme v najbližšej budúcnosti.
Kúpa veci z bazáru: Rady a tipy ako nakupovať bezpečne

Mnohí z nás už na bazároch hľadali či nakupovali bicykle alebo komponenty. Mnohí z nás sa už aj doma tešia z „nového“ biku alebo „nového“ komponentu. Bohužiaľ, nie každý má to šťastie a tak sa z času na čas niekto stane obeťou väčšieho či menšieho podvodu. Pripomíname teda zopár rád, ako minimalizovať riziko a vyhnúť sa podvodníkom.
Prihlasovací systém MTBIKER pre všetkých a úplne ZADARMO

Pridanie inzerátu v bazári, komentovanie článkov, možnosť diskusie vo fóre, nákup cez náš Shop či evidencia výjazdov v tréningovom manažéri. Konto každého cyklistu na MTBIKER prináša viacero funkcií, ktorými sa snažíme ponúknuť čo najviac služieb pod jednou strechou.
Tímové dresy MTBIKER k dispozícii v limitovanej sérii 50ks

Po dlhom čakaní sme pripravili prvú, limitovanú sériu dresov MTBIKER. Top kvalita od firmy Silvini v jednoduchom dizajne, vo farbách a logu MTBIKER. Aj Peter Velits závidí*. Neváhajte, je ich len 50 ks.
Prilákajte na váš výjazd viac spolujazdcov pomocou sekcie Súkromné akcie

Organizujete s kamarátmi cyklovýlet po okolí a radi by ste privítali medzi sebou aj ďalších spolujazdcov? Alebo organizujete menšie cyklistické podujatie v lyžiarskom stredisku či obci? Potom práve pre propagáciu vašej bike akcie je určená sekcia Súkromné akcie.
Import výjazdov z GPS, ochrana súkromia a naši najlepší bikeri

Ako sme pred viac ako mesiacom informovali, na portáli MTBiker.sk pribudli funkcie na evidenciu výjazdov, analýzu výkonu v štatistikách bikerov, porovnávanie v rebríčkoch, sledovanie servisného stavu vlastných bicyklov, či napr. evidenciu teamov. Potešilo nás jadro z TRM.sk, ktoré nám zostalo verné, rovnako ako nemalý podiel nových používateľov. Dôvod, prečo si to myslíme, je vidieť napríklad v absolútnom rebríčku bikerov za apríl, ktorého iba prvých 10% sa zmestilo na nasledujúci obrázok. Menovaným bikerom gratulujeme a trošku aj závidíme ;-)
Cyklotrasy v novom šate - sekcia Trasy opäť ožíva

Radi by sme vám predstavili už dlhšie avizovanú novinku Cyklotrasy. Celá sekcia prešla zmenami a je doplnená o niekoľko noviniek. Sekciu MTBiker cyklotrás budeme samozrejme postupne zdokonalovať a to aj na základe vašich pripomienok.