Najnovšie články z kategórie Reportaz

Reportáž: ŠKODA Dohňany – Púchov Trophy - slnko, prach a singláče

Dohňany zrejme milovníkom horskej cyklistiky netreba príliš predstavovať a druhé kolo ŠBOT si tu odbilo výbornú premiéru, navyše na trati, kde sa človek skutočne nenudil.
Reportáž: Stefe MTB Maratón Levočské vrchy - na boso a bez filmovania

Usporiadatelia MTB mi posledný májový víkend spôsobili takmer psychickú traumu. Rozhodnúť sa, ktorú zo štyroch akcií si vybrať, nebolo veru jednoduché.
Reportáž: Bison Spa MTB maratón Rajeckou dolinou alebo fatranský šprint

Mnohí možno majú v pamäti Fatranský maratón a jeho tradičný charakter. Bison SPA MTB bol taký malý revival tohto podujatia, ale v tzv. raketovej verzii.
Reportáž: BBB Vlko-Hron MTB maratón a duatlon - toto sa mi ešte nestalo

Tento rok sa konal už 12. ročník maratónu a 4. ročník duatlonu. Toto podujatie poznám veľmi dobre, nakoľko ho mám pomerne blízko z domu a zúčastňujem sa na ňom pravidelne každý rok od vtedy, ako som začal jazdiť maratóny.
Reportáž: Author Šela maratón 2017 - tak já ti teda jako nastoupím

Ak sa dá povedať, že nejaké podujatie má svoju jedinečnú atmosféru tak určite Šela – a s poriadnou porciou blata o to väčšiu...
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – opať vydarený vstup do novej sezóny

Rýchla a prekvapivo ani nie veľmi blatistá trať prilákala takmer 800 pretekárov, pre ktorých bol aj tento rok pripravený kvalitne zabezpečený pretek, ale poďme si ho predstaviť pekne od začiatku...
Reportáž: Kráľ Záhoria MTB maratón - vstup do novej sezóny

Pretek som poznal len z propozícií, no niečo o ňom a trati mi prezradil kolega, ktorý ho šiel aj minulý rok. U mňa to bola teda premiéra a nevedel som, čo ma čaká.
Reportáž: Mitas 4 Islands – ako sme dobojovali, alebo letné dresy a koniec smoly

Úvodné dve etapy nám šťastie príliš neprialo, teda resp. mne, ale s plánovaným oteplením dúfam, že sa to konečne zmení.
Reportáž: Mitas 4 Islands – čerstvé zážitky z prvých 2 etáp zimného etapáku v Chorvátsku

Etapák dvojíc bol pre mňa doteraz španielska dedina, no vďaka chorvátskemu 4 Islands, sa všetko zmenilo.
Reportáž: Biela stopa 2017 - spestrená zimná príprava

Tento rok som sa prvý raz zúčastnil bežkárskych pretekov. Boli to preteky Biela Stopa SNP, ktoré sa konajú na Skalke pri Kremnici. Sú aj súčasťou medzinárodnej série pretekov Euroloppet. Je to trojdňové podujatie, skladá sa z viacerých pretekov – v sobotu sa preteká voľnou technikou, v nedeľu klasickou, plus niekoľko súťaží pre juniorov. Na preteky som šiel s cieľom zistiť, ako mi ide lyžovanie, spestriť si zimnú prípravu, takže mi nešlo o príliš vážne pretekanie. Na prvý pokus som zvolil krátku trať voľnou technikou.
Reportáž: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2017 - pretekanie s cencúľmi na tvári má vždy svoje čaro

Január sa už tradične stal mesiacom, kedy sa časť cyklistov rozhodne na chvíľu zobudiť zo zimného „spánku“ a prevetrať nohy v štýle - rýchlo a zbesilo. Ak nestačí, nie je problém si strihnúť aj nedeľný beh, a teda kombináciu, na ktorej si chcem po minuloročnom druhom mieste spraviť reparát...
Reportáž: 1. Zimný Cyklonárez – slovo nárez tam nebolo len tak

„Poď na dno vlastných síl obklopený horským chladom ďaleko za limitmi fitnes krások a požieračov kuraciny “ - tak nejak znel slogan tohto, pomerne originálneho preteku. Proti fitness kráskam ja osobne nič nemám, ale aj tak som sa na akciu poriadne tešil a s pribúdajúcimi centimetrami snehu a mínusovými teplotami čoraz viac. A veru stálo to za to...