Najnovšie články z kategórie Sezona 2018

Felt Decree – ultimátny 27,5“ trailbike PR článok

Felt Decree – ultimátny 27,5“ trailbike

Americká značka Felt je špičkou v oblasti technológií spracovania karbónu. Staronový model Decree je toho živým dôkazom.
Unboxing: Kellys Eraser 70 – ľahké karbónové endurko

Zlákal vás náročný technický terén a brázdenie hôr spojené s jeho objavovaním? Všetko umožní karbónový model Eraser, ktorý zaparkoval aj u nás...
GHOST SL AMR - trailový „chlapík“ s láskou k túram PR článok

GHOST SL AMR - trailový „chlapík“ s láskou k túram

Tak znie v skratke predstavenie radu štyroch modelov SL AMR 2018. Ide o celoodpružené, všestranné bicykle na svižnú a zábavnú jazdu v horách, so 130 mm zdvihom.
Rock Machine MTB kolekcia – do terénu a s úsmevom PR článok

Rock Machine MTB kolekcia – do terénu a s úsmevom

Pri navrhovaní kolekcie horských bicyklov, Rock Machine kládol dôraz najmä na jeden podstatný faktor – zábavu. Poďme sa pozrieť, čo si pod tým máme predstaviť...
GHOST LECTOR uhasí smäd po víťazstve PR článok

GHOST LECTOR uhasí smäd po víťazstve

Pozrite si bližšie niektoré modely obľúbenej nemeckej XC rakety na sezónu 2018.
Marin Bikes 2018 – MTB kolekcia spoza veľkej mláky PR článok

Marin Bikes 2018 – MTB kolekcia spoza veľkej mláky

Kalifornská značka Marin v našich končinách žala popularitu najmä koncom deväťdesiatych rokov. Po období mierneho útlmu sa však vďaka vydarenej kolekcii horských bicyklov začína opäť vracať na výslnie.
Unboxing: GHOST KATO 3.9 – spoľahlivý model pre začínajúcich bikerov

Ak hľadáte bicykel na každodenné výlety a nechcete veľa investovať, pozrite na model KATO od značky GHOST. Navyše aj výborne vyzerá, o čom sa presvedčíte v dnešnom unboxingu...
GHOST 2018 – naozaj je z čoho vyberať PR článok

GHOST 2018 – naozaj je z čoho vyberať

Nemecká značka GHOST na ďalší rok pre cyklistov pripravila vynovenú MTB kolekciu, ktorú si dnes predstavíme.
Test: Panaracer PanDura - ťažký kaliber v enduro segmente

Enduro ošiaľ stále pretrváva, a tak sa nie je čomu čudovať, že aj tradičný japonský výrobca chce prehovoriť so svojou novinkou PanDura...
Lapierre MTB kolekcia 2018 – bicykle s terénom v krvi PR článok

Lapierre MTB kolekcia 2018 – bicykle s terénom v krvi

Technické jazdenie a najmä enduro sa teší vo Francúzsku veľkej popularite a vidno to na celom modelovom rade. No nezabudlo sa ani na segment XC/maratón, kde čaká zaujímavá novinka.
Enduro mašiny – nekompromisné biky na tvrdé zaobchádzanie PR článok

Enduro mašiny – nekompromisné biky na tvrdé zaobchádzanie

Enduro segment sa už niekoľko rokov teší narastajúcej popularite. Maximum zábavy a adrenalínu je totižto silno návykové.
Unboxing: GHOST LECTOR 2.9 LC  - čierna raketa v rozumnej cene

Unboxing: GHOST LECTOR 2.9 LC - čierna raketa v rozumnej cene

Láka vás športová jazda a radi by ste si skúsili aj nejaké preteky? Model LECTOR je na tento účel ako stvorený a dnes si jeden rozbalíme...