Najnovšie články z kategórie Slovensko

Tip na výlet: Potulky Horehroním

Horehronie - úžasný kúsok prírody uprostred nášho malého Slovenska. Miesto, kde nenarazíte na komerčné davy pseudo-turistov so selfie-tyčkami, alebo kabelkami a teniskami na vysokej platforme, ako to býva na vrchole Chopku alebo pri Popradskom plese.
Malokarpatský expres – turistickým autobusom a s bicyklami do Malých Karpát PR článok

Malokarpatský expres – turistickým autobusom a s bicyklami do Malých Karpát

Kombinácia autobusu a bicykla nejde až tak dokopy, no v prípade turistického autobusu Malokarpatský expres je tomu inak. Ponúka o dôvod viac spoznať krásy Malých Karpát na dvoch kolesách.
Pre milovníkov MTB cyklistiky PR článok

Pre milovníkov MTB cyklistiky

Cyklistika je len jedna. Vždy sú to dve kolesá, pohon zabezpečený našimi nohami, úsilie spojené s radosťou z pohybu. V našom športe však môžeme rozlíšiť okrem iných 2 veľké skupiny. Máme cestnú a MTB kategóriu. Dnes sa pozrieme na horskú cyklistiku.
Reportáž: Čutkovský šlak – veľkofatranskou stopou

V sobotu 22. 6. 2019 som mal na výber. Buď „Stupavák”, ktorý som absolvoval už mnohokrát, alebo skúsiť niečo nové. Rozhodlo horúce počasie. Idem sa schladiť do Veľkej Fatry.
Reportáž: Novohradský pedál – podujatie pre veľkých aj malých, okorenené dažďom

V máji sa konalo podujatie Novohradský pedál – moje domáce preteky v Lučenci. Nakoľko sa počasie dostatočne vybláznilo, nenáročné preteky nakoniec dali poriadne zabrať a nebolo to úplne „zadarmo“.
Tip na výlet: Využite maratón v Rajeckých Tepliciach na pekný víkend v okolí

Rajecké Teplice a ich blízke okolie ponúkajú pre priaznivcov cyklistiky veľa možností na cyklistické vyžitie.
Pozvánka: Bikemaraton Drásal České spořitelny - najkultovejší český maratón

Známy bikemaratón v Českej republike vás pozýva na svoj 26. ročník a v sobotu 29. júna 2019 sa v Holešově môžete tešiť na množstvo výziev.
Tip na výlet: Pohorie Vtáčnik - prajné XC aj AM/EN nadšencom

Osobne som si pohorie Vtáčnik obľúbil a snažím sa ho navštevovať aspoň raz do roka. Dôvodov prečo je to tak, je viacero.
Reportáž: AUTOGLYM cez Iľovnícky hrebeň alebo všade samé blato

V nedeľu 5. mája sa konal MTB maratón Iľovníckym hrebeňom v obci Lackovce na východnom Slovensku a zároveň bol aj úvodným kolom Východ MTB ligy. A rozhodne sa neprášilo...
Reportáž: Jarná cena Jesenské 2019 - jarná klasika pre všetkých

Predminulú nedeľu - 5. mája - sa konalo podujatie ideálne pre všetkých cestných cyklistov, ktorí majú chuť skúsiť nenáročné cestné preteky.
Reportáž: DHL Sereďmaratón 2019 – tradičný cyklistický zážitok

Tak, ako v posledných rokoch na Slovensku stúpa záujem o cyklistiku, stúpa aj počet účastníkov cyklistických pretekov. Nie je sa čomu čudovať, pretože ak sa spoja skvelo zorganizované preteky s priaznivým počasím, o pozitívne zážitky nebude núdza.
Pozvánka: FESTINA 24 HOURS MTB SLOVAK OPEN Championships - zamakaj si pod Malou Fatrou

Ak chceš na bicykli naozaj niečo zažiť - zabudni na 2-hodinový pojazd po práci, zabudni na nedeľný výlet, zabudni na maratón. Pravá bikerská psychiatria...