Najnovšie články z kategórie Vianoce

Vianočné darčeky pre enduro jazdca - malá inšpirácia pre vás PR článok

Vianočné darčeky pre enduro jazdca - malá inšpirácia pre vás

Dalo by sa povedať, že v prípade kategórie enduro je takmer všetko spotrebný materiál, ktorý treba z času na čas vymeniť. A rovnako vždy spraví radosť nový dres, prilba či sada na čistenie bicykla.
Vianočné darčeky pre športového jazdca - my vám poradíme PR článok

Vianočné darčeky pre športového jazdca - my vám poradíme

Prinášame zopár tipov, ktoré môžu inšpirovať k výberu vhodných darčekov. Takmer s istotou ich ocení každý športový jazdec, čo trávi v sedle hodiny.
Video: Zabavte sa na náš účet - bonusové materiály z natáčania

Málokedy sa podarí natočiť video na jeden šup, prípadne kamera beží o niečo dlhšie, ako by mala...z toho potom vzniká skutočne zaujímavý materiál.
Šťastné a veselé vám praje MTBIKER

Za náš tím vám prajeme príjemné sviatky a na záver videa máme aj jeden bonus na navodenie pravej vianočnej atmosféry. Nech sa dobre zabavíte…
Vianočné darčeky pre ženy PR článok

Vianočné darčeky pre ženy

Farebné zladenie, strih a celkový dojem sú ústrednými faktormi pri výbere doplnkov pre dámy. Ale pritom netreba zabúdať na funkčnosť.
Kolekcia vianočných setov od Eleven – originálny a funkčný darček PR článok

Kolekcia vianočných setov od Eleven – originálny a funkčný darček

Do Vianoc ostáva už len pár dní. Prečo sa však uchýliť k výberu niečoho fádneho na poslednú chvíľu, ak svojich blízkych môžete obdarovať elegantnými a funkčnými kúskami oblečenia?
Vianočné darčeky pre dobrodruhov - pre milovníkov gravel jazdenia a cestovania PR článok

Vianočné darčeky pre dobrodruhov - pre milovníkov gravel jazdenia a cestovania

Možno aj vy doma máte človeka, ktorý sa počas zimy premáha v teple domova a plánuje dobrodružstvá na ďalší rok. Spríjemnite mu tento čas a darujte mu na Vianoce niečo, čo naplno využije pri svojich pobytoch v prírode.
Darčeky pod stromček pre horského cyklistu PR článok

Darčeky pod stromček pre horského cyklistu

Vianoce sú, ako ste si už iste všimli, pomaly predo dvermi. K tomu samozrejme patrí aj výber správnych a aspoň trošku užitočných a hodnotných darčekov. V prípade cyklistu to máte ale o niečo jednoduchšie, prinášame niekoľko tipov...
Video: Keď sa darí a všetko ide podľa plánu

Niekedy ide práca doslova od ruky a výsledkom je najmä množstvo nepublikovateľného materiálu.
Z petržalskej hrádze na najdlhšie preteky môjho života

V bruchu mi poctivo pracuje kapustnica, do krku sa tlačia kúsky zemiakového šalátu a majonézovú chuť v ústach plánujem prekryť niečím sladkým...
Keď sa sezóna vydarí nielen z pohľadu bikera

Tento článok som začala písať po celodennej turistike do poznámky v mobile. Vážne. :) Je záver krásnej jesene a trávime ho v Tatrách. Zrejme príval pozitívnej energie z našich veľhôr spôsobil, že som jednoducho dostala chuť podeliť sa s vami o moje top momenty tejto sezóny.
Video: MTBIKER vám praje šťastné a veselé

Ďakujeme za vašu priazeň a prajeme príjemné prežitie vianočných sviatkov.