Zážitky, inšpirácie, návody
MTBIKER magazín

Najnovšie články z kategórie Vyziva

Test – OTE, špecialista na výživu z Veľkej Británie

Test – OTE, špecialista na výživu z Veľkej Británie

Musím sa priznať, že pred týmto testom mi názov OTE veľa nehovoril. Po bližšom preskúmaní ich stránky a produktov ale opäť zisťujem, že stále mám čo doháňať vo „vzdelávaní“. OTE je špecialista na športovú výživu z Veľkej Británie, na čom si aj veľmi zakladajú. Všetky výrobky nesú hrdý názov „Proud to be made in Great Britain“.
Test: Sponser Long Energy a Recovery Drink– doplnky výživy pre náročné výjazdy

Test: Sponser Long Energy a Recovery Drink– doplnky výživy pre náročné výjazdy

Dnes sa pre zmenu pozrieme na tak trochu odlišný test. Nie je to bike a nie je to ani oblečenie – sú to doplnky výživy. Samozrejme, niečo také sa „testuje“ trochu inak a veľmi subjektívne. Ťažko sa totiž posudzuje ich primárny cieľ, teda vplyv na výkon. Niečo také ale určite nebudem riešiť, pretože sa jedná vždy „iba“ o doplnky výživy, ktoré z nás Peťa Sagana nespravia, ani keby sme toho jedli tonu :-). Zameriam sa skôr na svoje pocity z týchto konkrétnych produktov, a tak trochu načrtnem, ako som ich využíval v tréningu...
Výhody konzumovania zeleniny a ovocia pre aktívnych športovcov

Výhody konzumovania zeleniny a ovocia pre aktívnych športovcov

Je všeobecne známe, že zelenina a ovocie je prospešná pre zdravie, ale málokto konzumuje práve viac zeleniny a menej rýchlych sacharidov. Možno sa vám stáva, že sa dostanete na určitú výkonnostnú hranicu a aj napriek tomu, že trénujete, nezlepšujete sa v “dupaní“ do kopcov, či vo vytrvalosti. Ak sa na zeleninu a ovocie pozrieme z hľadiska zlepšenia sa vo vytrvalostnej cyklistike, či už z hľadiska zdravia, tak je oproti rýchlym sacharidom jednoznačne výhodnejšia. Prečítajte si prečo je zelenina lepšia, ak ste aktívni cyklisti?
Rozhovor s osobným trénerom a výživovým poradcom Michalom Hrončekom

Rozhovor s osobným trénerom a výživovým poradcom Michalom Hrončekom

Po sérií odborných článkov o strave a výžive, ktoré publikoval Michal na MTBiker pod prezývkou treneri-online, prinášame s ním aj rozhovor. Na základe dlhoročných skúseností, ktoré získal Ing. Michal Hronček sa dozviete viac o strave a výžive, ktorá je často podceňovaná.
Ako sa pripraviť na dlhší výjazd - stravovanie

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd - stravovanie

Pri príprave a plánovaní dlhšieho výjazdu, alebo výletu nesmieme zabudnúť na najdôležitejší nástroj, ktorí budeme potrebovať. Tým nástrojom je naše telo, ktoré musíme správne nastaviť a pripraviť, aby sme mali s výletu len príjemné zážitky.
Voda a jej význam v ľudskom organizme

Voda a jej význam v ľudskom organizme

Článok o význame vody v ľudskom organizme Vám pripravila fitness trénerka, reprezentantka SR v kategórii fitness model ale aj aktívna pretekárka na krátkych MTB maratónoch Ing. Martina Hrončeková.
Úloha doplnkov výživy pri športovom výkone - druhá časť

Úloha doplnkov výživy pri športovom výkone - druhá časť

Existuje nespočetné množstvo doplnkov výživy nazývaných aj suplementy. Sú naozaj potrebné, alebo je trh s doplnkami výživy len biznis, ktorý ťaží z nevedomosti ľudí? V tejto druhej časti si bližšie predstavíme doplny výživy ako vitamíny, kofeín, kĺbovú výživu, gély, tyčinky, ale aj rôzne nápoje.
Úloha doplnkov výživy pri športovom výkone - časť prvá

Úloha doplnkov výživy pri športovom výkone - časť prvá

Existuje nespočetné množstvo doplnkov výživy nazývaných aj suplementy. Sú naozaj potrebné, alebo je trh s doplnkami výživy len biznis, ktorý ťaží z nevedomosti ľudí? Môžu mi doplnky výživy pomôcť, alebo skôr uškodiť? Zvýši sa moja výkonnosť vďaka suplementom, alebo mám radšej viac času venovať tréningu? Na tieto a ďalšie otázky sa vám bude snažiť odpovedať v nasledujúcom článku výživový a nutričný poradca a kondičný tréner Ing. Michal Hronček.
Úloha stravy pri športovom výkone

Úloha stravy pri športovom výkone

To aký typ potravy príjmame následne ovplyvní náš výkon v bežnom živote ale aj športe. Článok o tom ako sa zorientovať v problematike základnej výživy športovca, vám pripravil výživový a nutričný poradca Ing. Michal Hronček
Pitný režim športovca

Pitný režim športovca

Kvalita výkonu cyklistu, ale aj každého aktívneho športovca, je ovplyvňovaná trénovanosťou, výživou, regeneráciou a v neposlednej miere aj pitným režimom. To, že športovec bez tréningu nie je schopný kvalitne pretekať, je jasné asi všetkým. Tiež väčšina športovcov vníma, že nedostatok telesných tekutín a tiež zlý pitný režim vedie ku zníženiu výkonnosti. Ale stále veľa z nich (predovšetkým tých rekreačných) sa o príjem tekutín v záťaži stará veľmi zle.
BIO energetický gél Agave#9 dobíja energiu už aj Slovensku PR článok

BIO energetický gél Agave#9 dobíja energiu už aj Slovensku

Vravíte si, že o ňom počujete prvý krát? Boli sme na tom rovnako. My sme sa s ním stretli na konferencii „Aby šport nebolel“ a postupne nás táto novinka dostala.
Novinky a rady z oblasti výživy a tréningu.

Novinky a rady z oblasti výživy a tréningu.

V sekcii tréning sa Vám pokúsime prinášať novinky a rady z oblasti výživy a tréningu určených pre bikerov. Dúfame, že Vám tieto informácie pomôžu z Vášho tela dostať maximum.
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up