Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Univerzálne AM/Enduro plášte PR článok

Univerzálne AM/Enduro plášte

Kategória all mountain a enduro zažíva v poslednom čase skutočný boom. Tomu sa samozrejme prispôsobujú aj výrobcovia, ktorí pre potreby užívateľov ponúkajú široký segment produktov a medzi tie hlavné patria najmä plášte.
Test: chrániče kolien a lakťov Amplifi MKII - nezabúdajte na svoju bezpečnosť

Keďže vývoj v oblasti cyklistiky ide dopredu priam míľovými krokmi, v obľube sú all-mountain bicykle, ktoré bez problémov zvládajú technickejší terén, a tak by sme nemali zabúdať na svoju bezpečnosť - tým nemyslím len cyklistickú prilbu na hlave. A o to viac, ak zabŕdame do kategórie AM, enduro alebo DH.
Test: BBB prilba Varallo a okuliare Adapt - aby sa jazdilo bezpečne a pohodlne

Často zabúdame, aké je v živote dôležité zdravie a, že si ho treba chrániť. Nie je tomu inak ani pri cyklistike, kde niekedy môže dôjsť ku škaredým pádom, odreninám či zlomeninám. Hlava je však určite najzraniteľnejšia, a preto netreba zabúdať na jej ochranu. Ja som mal možnosť otestovať prilbu spolu s okuliarmi od značky BBB. Prilba ma zaujala natoľko, že uvažujem nad predajom starej :). Okuliare ma zase potešili plným rámikom, čo sa mi na celkovom designe najviac páči, ale je to len môj pohľad na vec. Poďme si ich teda bližšie predstaviť...
Ako (ne)vypustiť dušu pri nasadzovaní bezdušových plášťov

Nahadzovanie bezdušových plášťov, najmä pokiaľ sa na tento úkon odhodlávate po prvýkrát, môže byť hotová alchýmia. Rôznych tém, návodov, tipov a zaručených rád, ktoré sa dajú vyhľadať na internete je určite viac než dosť a zorientovať sa v siahodlhých vláknach nemusí byť vždy jednoduché. Napriek tomu by som sa v tomto článku pokúsil o priblíženie niektorých jednoduchých rád, tipov, postrehov a vlastných dlhoročných skúseností, ktoré vám konverziu na bezdušový systém môžu uľahčiť a naučíte sa zopár „trikov“, bez toho, aby ste k nim museli krvopotne dopracovať na základe vlastných chýb.
Test: Lezyne Mini GPS - minimalistický a odolný tachometer

Spoločnosť Lezyne bola založená v roku 2007 bývalým profi triatlonistom Mickim Kozuschkom. Ten stál aj pri zrode spoločnosti Truvativ, ktorú v roku 2004 predal Sramu. Sídlo Lezyne spolu s vývojovým centrom je v slnečnej Kalifornii a výroba, ako to býva v cyklo priemysle zvykom, je na Taiwane. Lezyne sa od svojho vzniku zaoberala hlavne výrobou vysokokvalitných cyklodoplnkov a náradia.
Doplnky pre čistenie alebo, aby bike išiel a vydržal dlhšie PR článok

Doplnky pre čistenie alebo, aby bike išiel a vydržal dlhšie

Kto viac jazdí, tak už určite vie, že bez pravidelnej údržby postupne prestanú správne fungovať aj tie najlepšie komponenty. V dnešnom predstavení si stručne priblížime zaujímavé produkty určené na čistenie a základnú starostlivosť. Niektoré sa v podstate uplatnia aj v širšom rozsahu.
Reportáž: Oravský cyklomaratón 2016 – tradičný a jedinečný

V sobotu, 2.7.2015 sa uskutočnil 9. ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov - Oravský cyklomaratón, ktorý bol zaradený do série Slovak XCM tour 2016, Slovenského pohára XCM 2016 a série Žilinská župa TOUR. Súčasťou akcie bola aj Detská tour Petra Sagana.
Pozvánka:  ŠKODA STUPAVA TROPHY 2016

Pozvánka: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2016

Srdečne vás pozývame na 4. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR, ktoré sa bude konať v sobotu, 30.7. v Stupave (Park Hotel INTENZÍVA (Nová ulica). Stupavský maratón prináša aj bohatý sprievodný program či už v podobe behu alebo novinky eliminátora, ktorý sa pôjde už v piatok 29.7.
Corratec tak trochu inak PR článok

Corratec tak trochu inak

Niektoré značky sa podobajú ako vajce vajcu a niektorú rozoznáte už na prvý pohľad. Do druhej skupiny asi môžeme zaradiť aj značku Corratec, ktorá má svoje korene v nemeckom Bavorsku a bicykle vyrába už viac ako 25 rokov.
Rozhovor: Rastislav Baránek - Bicykel sa stal zmyslom môjho života

Jeden z najtalentovanejších mladých jazdcov na Slovensku, ktorý je tiež členom Slovenského národného tímu ako aj Kellys Factory Teamu. Má viac ako 10-ročné skúsenosti s pretekaním po celej Európe aj svete a preto sme mu položili zopár otázok o jazdení.
Fotogaléria: Majstrovstvá sveta v horskej cyklistike v Novom Meste na Morave 2016

285 záberov z trate ale aj zázemia výmimočnej bike akcie, ktorá má jednu z najlepších atmosfér z celého seriálu. Fotogaléria zachytáva dianie od juniorov až po elite kategórie a možno si to o rok prídete pozrieť naživo.
Súľovský maratón v 13 minútovom video zostrihu

Mnohí majú ešte v spomienkach (a v nohách) nedávny mimoriadne náročný AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly. V podstate ani centimeter trate nebol zadarmo a navyše ako bonus extrémne teplo. S odstupom času ale treba uznať, že to bolo skutočné MTB, ktoré sa občas zvykne z akcií trochu vytrácať. Na osvieženie pamäti poslúži podarené video, ktoré vo viac ako 13 minútach ponúka komplexný pohľad na podujatie vrátane krásnych záberov z trate v prostredí Súľovských skál. Ak ste sa nezúčastnili, berte to ako ideálnu pozvánku a motiváciu na budúci rok.