Zážitky, inšpirácie, návody
MTBIKER magazín

Najnovšie články z kategórie Posilnovanie

Koniec sezóny mladej pretekárky - a čo teraz?

Koniec sezóny mladej pretekárky - a čo teraz?

Chcete vidieť, ako vyzerá posezónne obdobie cestnej pretekárky? Chcete spoznať nástrahy a prekážky jesenného a zimného tréningu? Takto to vyzerá u mňa.
Zimná príprava hobby cyklistu - malo to zmysel?

Zimná príprava hobby cyklistu - malo to zmysel?

Určite ste si neraz položili otázku, či má pre vás zmysel absolvovať takzvanú zimnú prípravu pred začiatkom sezóny. Ja som to skúsil a v tomto článku vám opíšem svoje postrehy.
Video: Jednoduché a účinné cviky pre bikera play_arrow

Video: Jednoduché a účinné cviky pre bikera

Pozrite si cviky, ktoré vám pomôžu pri jazde na biku a nepotrebujete k nim žiadne zložité stroje ani náradie.
Video: Zimná príprava bikera - svalová sila a vytrvalosť play_arrow

Video: Zimná príprava bikera - svalová sila a vytrvalosť

Vo videu nám tréner s Tomášom z Bike Academy predstavia 1. blok zimnej prípravy.

Video: Zimná príprava bikera – ako postupne zrýchliť play_arrow

Video: Zimná príprava bikera – ako postupne zrýchliť

Ak chcete byť rýchlejší v teréne, alebo získať lepšiu kontrolu a predísť pádom, vhodná príprava mimo bicykel vie výrazne pomôcť.
Video: Silový tréning cyklistu - ako trénovať pre zlepšenie na biku play_arrow

Video: Silový tréning cyklistu - ako trénovať pre zlepšenie na biku

Práve teraz je ideálny čas zaradiť do prípravy silový tréning a dnes sa pozrieme, ako si ho zostaviť a na čo si dať pozor.
Zimné mesiace – na čo sa zamerať v tréningu?

Zimné mesiace – na čo sa zamerať v tréningu?

Základ úspešnej sezóny je veľmi dobre začať pomaličky budovať a možno pomôže niekoľko tipov, na čo sa zamerať v nasledujúcom období.
Po dlhom čase späť k „železu“

Po dlhom čase späť k „železu“

Ak by ste radi začali po dlhej dobe opäť trochu cvičiť a neviete, kde začať, možno nájdete inšpiráciu v článku.
Úloha silového tréningu v príprave cyklistu

Úloha silového tréningu v príprave cyklistu

Silový tréning v posilňovni a s pomôckami sa stáva súčasťou prípravy všetkých športovcov. Plavci plávajú s doskami na rukách, futbalisti behajú proti odporovému lanu, hokejisti korčuľujú s padákmi a všetci zároveň aj cvičia s činkami. Cyklisti k silovému tréningu ale naďalej pristupujú s miernou obavou. Majú strach, že by im to mohlo negatívne ovplyvniť výkon, mohli by pribrať na váhe a prílišné množstvo svalovej hmoty, by ich v konečnom dôsledku spomalilo. Ako to to však v skutočnosti je a aké cvičenie je vhodné pre cyklistu?
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up