Najnovšie články z kategórie Taliansko

Peter Sagan sa nepresadil na Strade Bianche, Juraj Sagan nedokončil

Peter Sagan sa nepresadil v sobotňajšom prvom štarte na európskom kontinente v sezóne 2015. Na pretekoch Strade Bianche v Toskánsku zaostal za najlepšími a nebojoval o prvenstvo. Počas pretekov sa pokúsil atakovať na krátkom kopci, ale jeho nástup zachytili Zdeněk Štybar a Alejandro Valverde a pelotón neskôr skupinu pohltil.
Na cesťákoch v Taliansku: Výstup na Passo Fedaia a Passo Pordoi

Nedávno som písal o výstupe na Monte Zoncolan, dnes napíšem niečo k Passo Fedaia a Passo Pordoi. Nepochybne ide o dva krásne horské priechody v talianskych Dolomitoch, z ktorých spomienky stoja za to.
Pokračovanie až do cieľa: Z Bratislavy do Benátok. Sám.

V prvom rade by som chcel vyjadriť vďaku všetkým čitateľom, či už tu na MTBiker, alebo na Facebook–u, ktorí ma svojimi pozitívnymi komentármi povzbudzujú aj do ďalších podobných expedícií. Ešte by som rád upresnil, že to bola moja prvá cyklocesta dlhšia ako 3 dni. Preto bolo aj viac batožiny (z neskúsenosti, radšej viac ako menej). Avšak to, že som všetko z už spomínaných 60kg využil, dokážem práve v tomto článku. Nasledujúce riadky opíšem posledné 4 dni svojej prvej veľkej sólo cesty.
S partiou v Taliansku na Monte Zoncolan so stúpaním až 20%

Rád by som sa podelil so zážitkom z leta, ako sme boli s partiou v Taliansku na pár dni pojazdiť. Prvý deň Passo Falzarego a Passo Giau, druhý deň Passo Fedaia a Passo Pordoi, tretí deň po tomto rozjazdení sme sa vybrali do Ovara na Monte Zoncolan.
Dovolenka s cestným bicyklom v Talianskej provincií Toskánsko

Šikmá veža, vinice, olivové háje, Leonardo da Vinci, úzke kľukaté serpentíny a mnoho ďalšieho objavíme pri návšteve Talianskej provincie Toskánska. Pozornému oku toho neunikne ešte oveľa viac, ak sa mu podarí na výlet do tejto krásnej krajiny pribaliť aj bicykel, čo bol presne môj prípad, aby som si udržal duševné zdravie počas nasledujúcich 7 dni strávených v spoločnosti mojich „La signorina“.
Sella Ronda a naša bajkovačka

Tohtoročná Sella Ronda mala byť trošku iná, hlavne čo sa týkalo dopravy. Ako to celé dopadlo je rozpísané po jednotlivých dňoch. Príjemné čítanie.
MTB raj na hraniciach medzi Talianskom a Francúzskom

Je čas preskúmať zopár tajných zákutí v alpskom MTB raji La Thuile a jeho okolí. Nachádzajú sa tam najzaujímavejšie MTB pasáže medzi Talianskom a Francúzskom.
Juraj Sagan v Carnagu na 81. mieste

Slovenský cyklista Juraj Sagan z tímu Liquigas-Cannondale obsadil vo štvrtkových jednodňových pretekoch Gran Premio Industria e Commercio Artigianato Carnaghese v talianskom Carnagu 81. miesto, keď dosiahol čas 4:54:01 h. Dvadsaťtriročný Žilinčan zaostal na trati merajúcej 199,7 km za víťazným Talianom Diegom Ulissim zo zoskupenia Lampre - ISD o 4:01 min.

Sella Ronda Hero marathon 2010

Keď sa povie Sella Ronda, nejednému cestnému cyklistovi alebo lyžiarovi sa okamžite zatají dych a rozbúši srdce. Nádherný masív Sella, vedľa sa týčiace Sassolungo, legendárne priesmyky Sella, Pordoi, Gardena a Campolongo, nekonečné kilometre zjazdoviek a lanoviek či jediný dolomitský ľadovec na Marmolade, vytvárajú úžasnú kulisu, ktorá každoročne v zime i v lete priťahuje desaťtisíce návštevníkov z celého sveta. Pridajte k tomu takmer 300 slnečných dní v roku a máte miesto, ktoré by som ja osobne neváhal nazvať rajom na Zemi.
Lago di Garda - 5/5

Kde je vôľa, tam je cesta! alebo Zo zásady ideme v protismere a nikdy sa nevraciame... :-). Finále päťdielneho reportu z výpravy na Lago di Garda
Lago di Garda - 4/5

Kde je vôľa, tam je cesta! alebo Zo zásady ideme v protismere a nikdy sa nevraciame... :-). Už sa blížime ku koncu - predposledná časť reportu.
Lago di Garda - 3/5

Kde je vôľa, tam je cesta! alebo Zo zásady ideme v protismere a nikdy sa nevraciame... :-) (prostredná časť reportu z výpravy na Lago di Garda)