Najnovšie články z kategórie Canyon

Test: Canyon Spectral CF 9.0 2018 – inovácie, ktoré dávajú zmysel

Za posledné roky stal Canyon medzi bikermi pomerne obľúbenou značkou nielen kvôli svojej priaznivej cenovej politike, ale najmä vďaka schopným bicyklom. Jedným z nich je aj nový Spectral, na ktorý sa pozrieme detailne.
Video: FOR BIKES 2018 - Canyon a jeho inovácie

Nemecká značka tento rok predstavila viacero modelov, ktoré rozvírili vody v segmente trail, gravel a enduro. Pozrite sa na ne bližšie.
Canyon MTB kolekcia 2018 – stačí si len zvoliť jazdecký štýl PR článok

Canyon MTB kolekcia 2018 – stačí si len zvoliť jazdecký štýl

Ťažko budete v ponuke značky hľadať medzeru, Canyon je v sezóne 2018 pripravený v podstate na všetko.
Canyon predstavil špecifickú MTB kolekciu, a to výhradne pre ženy PR článok

Canyon predstavil špecifickú MTB kolekciu, a to výhradne pre ženy

Ideálny bike pre dámy netvorí len farba, či sedlo. To si uvedomuje aj Canyon a prezentuje 2 nové MTB modely s jasným zameraním a prepracovaným vývojom.
Spojenie značky Canyon a cyklokrosu sa opäť prehlbuje PR článok

Spojenie značky Canyon a cyklokrosu sa opäť prehlbuje

Canyon ohlásil nové partnerstvo s tímom Beobank–Corendon, za ktorý jazdí aj súčasná najväčšia hviezda tohto športu – Mathieu Van der Poel.
Canyon 2018 – príval noviniek pokračuje PR článok

Canyon 2018 – príval noviniek pokračuje

Len pred pár dňami Canyon predstavil novinku v podobe komplet prepracovaného modelu Spectral a opäť pridáva ďalšie pre milovníkov „gravity“ disciplín, pretože prichádza Torque, Sender AL a ešte bonus navyše.
Prichádza nový Canyon Spectral 2018 PR článok

Prichádza nový Canyon Spectral 2018

Nájsť komplexne vyvážený bicykel, ktorý hravo pokryje allmoutainové a trailové podmienky, môže byť pomerne náročné. Nový Spectral však reflektuje aktuálne trendy a na túto úlohu má našliapnuté veľmi dobre.
Test: Canyon Inflite CF SLX 9.0 PRO RACE - kúsok, ktorý sa vydaril nie len na cyklokros

Cyklokrosový špeciál sa dá využiť počas celého roku a veľmi dobre aj v zimnom období - dokonca aj vtedy keď na ňom nepretekáte, podobne ako v mojom prípade pri novinke Inflite.
Canyon 2018 – ako vyzerá nová cestná kolekcia? PR článok

Canyon 2018 – ako vyzerá nová cestná kolekcia?

Nie je veľa výrobcov, ktorí majú tak širokú a obsiahlu ponuku, že nájsť vhodný model nemá problém top pretekár, nadšený amatér, výletník, triatlonista alebo cyklokrosár.
Tip na výlet: Hluchou dolinou cez Čičmany na sedlo Samostrel

Počas testovania hardtailu Canyon v prémiovej výbave, som absolvoval viacero výjazdov a nakoľko je tu práve daždivé obdobie, prinášame tip na trasu, ktorá je vhodná na jazdenie aj po daždi.
Test: Canyon Aeroad CF SLX DISC 8.0 - keď jediným limitom si ty sám

Keď som sa dozvedel, aký bicykel ma čaká na test, tak mi až srdce zaplesalo od radosti. Predsa len, bicykel, na aký sa máte možnosť pozerať v TV pri prenosoch pretekov z Grand Tour, nemá človek možnosť osedlať každý deň.
Nový Canyon Inflite CF SLX - cyklokros sa mení a treba sa prispôsobiť

Rovnako, ako sa mení moderné XCO, mení sa aj cyklokros. A to smerom viac k technike, ktorá hrá stále väčšiu úlohu - najmä vtedy, ak rozhoduje každá sekunda.