Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Metelka premiérovo na SP v Glasgowe na 14. mieste

Jozef Metelka vo svojej premiére na pretekoch Svetového pohára cyklistov-dráharov medzi "zdravými" pretekármi v Glasgowe skončil v kvalifikácii stíhačky jednotlivcov na 14. mieste.
Rukavice, čiapky a ponožky na prechodné obdobie PR článok

Rukavice, čiapky a ponožky na prechodné obdobie

Nenápadnými, ale veľmi dôležitými doplnkami sú tie, ktoré chránia naše periférie, teda čiapky, rukavice a ponožky. Najmä s príchodom jesene na ne netreba zabúdať a možno vás inšpiruje niekoľko zaujímavých tipov.
Outlet bicyklov Canyon – možnosť získať dreambike za rozumnú cenu PR článok

Outlet bicyklov Canyon – možnosť získať dreambike za rozumnú cenu

Bicykle Canyon sú známe najmä skvelým pomerom ceny a „výkonu“. No a tento pomer je ešte výhodnejší pri tzv. outletových modeloch. Dostupné sú naozaj veľmi zaujímavé kúsky z výstav, prípadne cestné bicykle jazdené známymi profesionálmi. Samozrejme, na svoje si prídu aj milovníci XC, endura a taktiež zjazdu...
Pozvánka: III. diel festivalu Cyklocestovanie

Festival venovaný špeciálne cestovaniu na bicykloch vám aj v tomto roku prinesie množstvo zaujímavých prednášok, príbehov doplnených fotografiami, ale aj video pozdravy a projekcie filmov.
Felt 2017 – zaujímavé novinky v cestnej kolekcii, modely FR a VR PR článok

Felt 2017 – zaujímavé novinky v cestnej kolekcii, modely FR a VR

Americký výrobca Felt na sezónu 2017 pripravil množstvo noviniek. Dnes sa pozrieme trochu bližšie na tie, ktoré určite zaujmú najmä milovníkov asfaltu a svižnej jazdy, prípadne aj tých, ktorí hľadajú nové možnosti využitia cestného bicykla.
Test: Polaris bunda a dres ako stvorené pre únik od všedného života

Oblečenie anglickej značky Polaris je u nás stále málo známe, aj keď táto firma funguje už 26 rokov. Odkedy má distribútora aj na Slovensku, bolo na MTBIKRI napísaných pár PR článkov s predstavením ich výrobkov.
Moja (prvá) TCL

Nedávno skončenú pretekársku sezónu som absolvoval premiérovo v drese klubu Cyklisti Trnava. Tento klub mimo iné organizuje aj tradičnú Trnavskú cyklistickú ligu, ktorú väčšine ľudí “od fachu” predstavovať netreba. Cyklistická liga je v našich zemepisných šírkach veľmi vzácny a ojedinelý formát cyklistických pretekov, kedy sa na známych okruhoch, či kratších časovkách preteká uprostred pracovného týždňa.
Test: Castelli Alpha – pravá zimná bunda so zaujímavou konštrukciou

Väčšina výrobcov zimného oblečenia sa pri navrhovaní svojich modelov určených do zimy a chladu spolieha hlavne na použitý materiál. Lenže v súčasnej dobe stále nemáme k dispozícii materiál, ktorý by dokázal „udýchať“ náročnejšiu záťaž, napr. v dlhšom stúpaní.
 O bicyklovaní bez zVelitsovania, 9. časť: Ako sa motivovať PR článok

O bicyklovaní bez zVelitsovania, 9. časť: Ako sa motivovať

Cyklistika je z veľkej časti o hlave. Človek sa musí vedieť poriadne potrápiť a zvládať krízy, ktoré určite neraz prídu. A prídu na každého, je jedno, či ste amatér alebo profesionál. Dobrý cyklista ich v prvom rade vie prekonať a pokračovať ďalej. Ten svoj spôsob, ako na to, si postupom času nájdete určite aj vy...
Tip na výlet: Návrat do Soľnej komory

Po vlaňajšej odmlke sa nám s Maťom opäť podarilo zladiť termíny a vydať sa na predĺžený víkend do Rakúska. Zhodou okolností padol výber opäť do oblasti Salzkammergut. Nešli sme na známy „Trophy“ - pretek horských bicyklov, ale schuti si zajazdiť na cesťákoch.
Prešovský velodróm sa ešte v tomto roku dočká čiastočnej obnovy

Mesto Prešov sa napriek tomu, že mu začiatkom roka ministerstvo školstva neschválilo dotáciu na jeho rekonštrukciu, rozhodlo vyčleniť potrebné prostriedky z vlastných zdrojov a začať s opravou.
Jesenné doplnky cyklistického šatníka PR článok

Jesenné doplnky cyklistického šatníka

Vonku sa už pomaly ochladzuje a trochu viac dvíha vietor. To samozrejme nie je žiadny dôvod, aby sme prestali jazdiť, len stačí doplniť šatník o niektoré vhodné doplnky. Ponúkame preto zopár zaujímavých tipov.