Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Test: Ghost Lector 3 – vstupná brána medzi kvalitné XC biky

Karbón preniká stále nižšie a nižšie a dnes nie je problém si zaobstarať slušnú „mašinu“ za pomerne rozumný peniaz, ktorá by pred pár rokmi stála viac ako nové auto. Dôkazom je aj Lector 3 od nemeckého Ghostu, ktorý som mal možnosť otestovať a prevetrať na obľúbených stúpaniach a trailoch.
Pozvánka: Zážitok pre vás, vaše deti a všetkých bikerov PR článok

Pozvánka: Zážitok pre vás, vaše deti a všetkých bikerov

V dňoch 23.6.2016 - 26.6.2016 sa na letisku v Liskovej pri Ružomberku uskutoční II.ročník Najväčšej výstavy stanov, kempingových potrieb a outdoor výstroje na Slovensku.
Pozvánka: Restart challenge 2016 - 7 kopcov a 3 jazerá

Sitno, Javorina, Kráľova hoľa, Poľana, Panský diel, Marhát, Martinské hole, Neusiedler See, Popradské pleso a Morské oko. Vyhrá aj ten, kto sa o to aspoň pokúsi...
Zopár základných tipov pre jazdenie na traili

Poriadny singletrack alebo trail je učite tá najlepšia odmena pri driapaní sa na nejaký kopec. O to lepšie chutí, ak si ho vieme patrične vychutnať. Zopár základných tipov, ako na to, nám predvedú chalani z GMBN. Navyše, nezaškodí ani malé osvieženie angličtiny, takže sa vlastne jedná o spojenie príjemného s užitočným.
Reportáž: Zápisky z MTB Trophy 2. časť – domáca pôda a záverečný útok

V minulej časti som trochu opísal svoje pocity z prvej a druhej etapy 10. ročníka MTB Trophy (1.časť: voda, blato, prach a slnko). Naložili sme si veru poriadne, a to sme boli ešte len v polovici. Takže, ako sme sa nakoniec dostali do cieľa?
Pozvánka: Kaktus bike Bratislavský MTB maratón

Srdečne vás pozývame na 4. ročník vytrvalostných pretekov horských bicyklov v Malých Karpatoch v oblasti Devínska Kobyla, ktorý sa bude konať 11.6.2016 so štartom v bratislavskej mestskej časti Karlova Ves.
Test: Prilba Specialized Ambush - bezpochyby najlepšia prilba, akú som kedy mal

Poznáte to - deň plný práce, starostí, v hlave chaos a už sa neviete dočkať, kým nasadnete na svojho dvojkolesového tátoša a aspoň na chvíľu vymažete zbytočný obsah mozgu a necháte to dôležité usadiť... Zvlášť, keď vám donesie poštárka niečo nové na bike.
O bicyklovaní bez zVelitsovania, 2. časť: Ako sa prekonať PR článok

O bicyklovaní bez zVelitsovania, 2. časť: Ako sa prekonať

Cyklistika je z veľkej miery o prekonávaní sa. Nezáleží iba na vašej výkonnosti, pretože pri pretekoch príde časom kríza úplne na každého. Rozhodujúci je hlavne spôsob, ako ju dokážeme prekonať a ako sa hovorí, zaťať zuby.
Kráľ je mŕtvy, nech žije kráľ! - Nový Rock Shox SID 2017

Nie je tomu tak dávno, čo Fox predstavil svoju inovovanú verziu závodného XC náčinia pod označením F32 SC (stepcast) a už tu máme odpoveď amerického koncernu SRAM, v podobe novej generácie vidlice SID, ktorá rozhodne nemieni v rámci pretekov svetového pohára hrať druhé husle. RockShox SID bol po prvýkrát predstavený v roku 1997 a za ten čas neexistuje snáď jediné podujatie, kde by táto táto vidlica nebola súčasťou pódiového umiestnenia. Poďme sa ale pozrieť bližšie na jednotlivé vylepšenia, ktoré nezasiahli len vonkajšiu, ale aj vnútornú konštrukciu vidlice.
Reportáž: Zápisky z MTB Trophy 2016 - 1.časť: voda, blato, prach a slnko

Hmm, čo už len napísať v úvode k tejto výnimočnej akcii. Ak chcete vedieť, aké je to na 4 dni vypnúť hlavu, vypadnúť z bežného života a pomedzi to sa denne natriasať 5 a viac hodín na biku, tak vás pozývam na sumár zážitkov z MTB Trophy 2016. Ako inak, bolo opäť poriadne veselo...
MTB plášte – sucho, rýchle trate, ale aj náročnejší terén

Sezóna už je skoro v plnom prúde a začala navyše celkom dobre - na suchu. V prvom dieli sme sa pozreli na výber vhodného plášťa (MTB plášte – úvod do problematiky konštrukcie, zmesí, rozmerov a dezénov) a v dnešnom článku si trochu bližšie predstavíme plášte určené na jazdu, hlavne keď sa pekne práši. Niektoré ale dokážu zvládnuť aj trochu blata a náročného terénu a práve taký si bližšie predstavíme v konkrétnom teste.
Tip na výlet: Kanada a bicykel?

Písal sa 30. apríl roku minulého, keď som sa dostal medzi 315 štastlivcov, ktorí po vybavení administratívnych záležitosti, mohli okúsiť život za veľkou mlákou. Prehľadával som dostupné letenky a keďže leto som si chcel ešte užiť na Slovensku, termín odletu bol stanovený na prvú polovicu októbra.