Najnovšie články z kategórie Tip Na Vylet

V srdci Trhliny

„Trhlina“. Myslím, že v tejto dobe nie je potrebné vysvetľovať, čo tento pojem predstavuje.
Sama a bez auta - ako sa s bikom presúvam vlakom po Európe

Keď nie je k dispozícii auto, idete sami a nechcete šoférovať 8 hodín alebo keď sa nevraciate na to isté miesto, odkiaľ ste začínali, dá sa ísť aj vlakom.
Tip na výlet: Okolo Handlovej - známe aj menej známe lokality spojené do príjemného okruhu

Dlho odkladaný okruh spestrený výhľadom z kopca a slušnou porciou kilometrov aj výškových metrov.
Známe aj menej známe vrcholy Levočských vrchov – 4. časť

Štvrtý diel bude trochu iný ako predošlé tri časti. Vrcholy nebudú spracované samostatne, ale rozpíšem sa o jednom výjazde, ktorý som absolvoval spolu s ďalšími dvomi bikermi v jeden, čo sa počasia týka, nezvyčajný októbrový štvrtok.
Tip na výlet: Livigno - tá správna nálož pre bikerov

Kto raz okúsi, ako chutí pravé Taliansko, vždy sa tam rád vracia. Ani ja nie som výnimka a spolu s partiou sme opäť dačo pojazdili v jednom z najznámejších miest pre šport - v Livigne.
Tip na výlet: Na cesťáku cez Triglavský národný park (Slovinsko) – 2. časť

Slovinsko sa pre mňa stalo krajinou, ktorú čím viac spoznávam, tým častejšie tam chcem byť.
Sella Ronda – uveriteľne neuveriteľné Dolomiti

Po prebdenej noci, premýšľajúc, či to celé nebola ďalšia moja sprostosť, či som radšej nemala byť doma, či tá samota za to stojí (či, či, čííí!) som sa zobudila do dokonalého septembrového počasia v Dolomitoch.
Zjazdovanie piatich kontinentov na jednom ostrove - to je Madeira

Pre každého bikera sú výjazdy na lesné traily malým sviatkom. Ten pocit, ktorý sa prežíva pri jazde po obľúbenom singláči z kopca, sa opakuje vždy. Aspoň u mňa to tak funguje.
Východ slnka na Čarnej hure s pokračovaním do Prešova

Na všedné výjazdy sa pomerne rýchlo zabudne, no niektoré, tie z kategórie „epických“, nám ostanú v pamäti. Jeden z takých výjazdov som absolvoval jedno piatkové októbrové ráno.
Otec roka alebo flákač?

Ak si cyklistike holdujúci rodič, a máš ešte náznak svedomia, toto je zamyslenie o tom, ako sa vysporiadať s časom pre seba bez toho, aby sa ohrozila výchova detí a zostali všetci doma spokojní.
Video: Finale Ligure - top traily v Taliansku

Talianske Finale Ligure je veľmi obľúbená destinácia bikerov. Traily s výhľadom na more, ich dĺžka a rovnako technická náročnosť sú zážitok, ktorý len tak kdekoľvek nezažijete.
Smrekovica – najťažšie asfaltové stúpanie na Slovensku

10 % priemer na 8 km robia z tohto kopca legendu, ktorú by ste si mali vyskúšať na vlastnej koži. A zima nemusí byť prekážkou, aby ste boli o niečo bližšie ku hviezdam.